Komentari

opcije.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Cartmann

    Thnx OM. Imho, buducnost Google-a je mjesavina sva cetiri scenarija.

    avatar

    18.02.2006. (14:25)    -   -   -   -  

  • tomislav-futuria.hr

    Najbolji, najopsežniji i najutemeljeniji (najrealniji) pogled na prošlost, sadašnjost i budućnost Googlea (sa tehnološke, business i medijske strane) dao je John Battelle u knjizi "The Search". Više od samog Googlea Battelle piše o značenju fenomena pretraživanja kao svakodnevne aktivnosti svih nas u kojem zajedno stvaramo tzv. "Database of intentions". E, sad o budućnosti Googlea dalo bi se raspravljati satima, ovaj članak na CNN-u na koji referiraš je postavio to na pomalo SF način i ide dosta u krajnosti. Google je već sad medij, a targetirano oglašavanje preljeva se polako i sigurno na druge medijske platforme (Print i "radio adwordsi" su već tu kao svojevrsni eksperiment, mobiteli, TV i kombinirano ciljano oglašavanje kao neki od najvećih izazova su već u svojevrsnim "inkubatorima", zatim rast lokalnog oglašavanja itd.). Google je "stroj" koji je zaslužan za najbolje organiziranje i pretraživanje informacija od kad postojimo na ovoj planeti i trenutno ima najbolji sustav za dostavljanje relevantnih ciljanih oglasa na toj bazi, sa konverzijama većim od bilo kojeg drugog marketinškog kanala. To su činjenice i to dobro znam iz vlastitog iskustva. Doduše, ima tu i click frauda i nekih drugih problemčića, ali je i uz sve to daleko isplativije od bilo čega drugog. Ako taj model uspješno bude prenesen na druge medijske kanale i postigne se isti efekt za oglašivače, kao i jednaki stupanj kontrole i mjerljivosti efekata kampanja, Googleu će malo tko moći parirati u tom media-advertising smislu. Još ako se sa pay-per-click postupno prijeđe na pay-per-action i sl. modele (kao što se sa pay-per-impression prešlo na pay-per-click) i s tim poveća prihode od zadovoljnih oglašivača...:). Od projekcija u članku na CNN-u najmanje je realna opcija u kojoj SEO-i uništavaju Google sa krcanjem indexa irelevantnim spamom. To me poprilično nasmijalo i to je najveća glupost u toj viziji. Googleovi algoritmi su jednostavno presofisticirani za ostvarenje takvog scenarija. Kvalitetan SEO se radi dugoročno, ozbiljno i najviše ovisi o kvalitetnom sadražaju i snazi inbound linkova. Svaki pokušaj neke jeftine prijevare i spamanja u tom smislu Google kažnjava izbacivanjem iz indeksa po kratkom postupku. To najbolje zna BMW čiji je sajt izbačen prije par tjedana zbog nedozvoljenih stvari u kodu, a i mnogi drugi "link farmeri" i sl. ekipa. SEO nije manipulacija rezultatima na Googleu i drugim tražilicama kako to često mediji vole "objasniti", nego kreiranje korisnog i jedinstvenog sadržaja koji vrijedi pažnje prvenstveno ljudi, a onda tek tražilica...

    avatar

    18.02.2006. (15:01)    -   -   -   -  

  • Web Testing options !

    OM, Margaritas antes porcos!

    avatar

    18.02.2006. (22:32)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    @OM; mozes li mi objasniti sto se dogadja, jer ja zaista ne razumijem uzrok nekih komentara u kojima se otvoreno vrijeda i ponizava druge sudionike.

    avatar

    19.02.2006. (12:20)    -   -   -   -  

  • Optionmaster

    Kao sto mozes vidjeti po mome komentaru (unos prije) i ja sam zatecen. Ako vi (2) ne znate o cemu se radi ja zbiljam ne znam. Nakon sto me Naroz onako bezrazlozno napao a ja odgovorio na njegovom blogu, poceo sam pisati gornji (veci) unos i ne znam sto se okolo zbiva. APELIRAM NA SVE da se u Komentarima uzdrzite osobnih vrijedjanja kako smo se vec i dogovorili na HK-u i (ako vec nesto morate) koristite umjesto toga argumentirane kritike. Uvrede cemo morati brisati.. Unaprijed Hvala!

    avatar

    19.02.2006. (14:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...